Până la 30% reducere la postere
Valabil pentru cumpărături de cel putin 179 lei
Black Friday 2023

Black Friday 2023

Cea mai mare zi de cumpărături din an. Anul acesta, Black Friday cade pe 24 noiembrie. Începem vânzările devreme duminică, 19 noiembrie și sărbătorim Black Week, cu oferte excelente până la Cyber ​​​​Monday, 27 noiembrie. Profita de ocazie pentru a cumpara postere ieftine si rame ieftine cat timp campania este activa. Profită de oportunitatea de a găsi postere ieftine de Crăciun deja în timpul Black Friday și Black Week.

Înscrieți-vă astăzi la buletinul nostru informativ și primiți oferte și reduceri exclusive înaintea tuturor.

Povestea din spatele Black Friday
Black Friday își are originea în Statele Unite și cade întotdeauna într-o zi de vineri și întotdeauna a doua zi după marea sărbătoare tradițională americană de Ziua Recunoștinței. Prima dată când această zi a devenit o zi mare și populară de cumpărături a fost în 1924, când lanțul Macy's și-a anunțat vânzările de sărbători în timpul paradei de Ziua Recunoștinței din New York. Au urmat apoi mai multe magazine, iar vinerea de după Ziua Recunoștinței a devenit începutul cumpărăturilor de Crăciun și, în cele din urmă, cea mai mare zi de cumpărături a anului din Statele Unite. Black Friday nu este o sărbătoare oficială în SUA dar majoritatea locurilor de muncă și școlilor sunt închise pentru a oferi oamenilor posibilitatea de a face cumpărături și de a găsi oferte de reduceri în magazine și online.

Originea Black Friday
Originea numelui Black Friday este contestată. Unii spun că vine de la magazine care transformă pierderile roșii în cifre negre de profit, deoarece cumpărăturile de promovare a vânzărilor au crescut în această zi anume. Alții susțin că termenul a fost inventat inițial de poliție în Philadelphia la începutul anilor 1960, când oamenii au ieșit în stradă după Ziua Recunoștinței și au izbucnit revolte printre mulțimi.

Black Friday în România
Deși Black Friday a fost de multă vreme o zi mare de cumpărături în Statele Unite, a durat mult timp companiilor românești să îmbrățișeze acest trend. Abia în anii 2010 o serie de magazine românești au început să folosească termenul și ofertele de reduceri publicitare. Dar de atunci, Black Friday a crescut exponențial și aici iar astăzi este cea mai mare zi de cumpărături din an, atât în ​​magazin, cât și online.


Către campanie