Până la 30% reducere la postere
Valabil pentru cumpărături de cel putin 179 lei

Gallerix AB ia foarte în serios angajamentele noastre față de clienți. Aceasta include, de asemenea, gestionarea informațiilor pe care ni le furnizați. Ne angajăm să respectăm toate legile și reglementările aplicabile care reglementează protecția datelor cu caracter personal în conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR). În toate contextele în care datele cu caracter personal pot fi prelucrate de către Gallerix AB sau de către altcineva în numele Printgruppen Svenska AB, sunt luate, prin urmare, toate măsurile rezonabile și adecvate pentru a proteja datele clienților împotriva accesului, difuzării, modificării și distrugerii neautorizate. Reglementările de confidențialitate descriu modul în care tratăm datele personale colectate prin intermediul site-ului web.

 

1. Când colectăm informații personale?
Nu te costă nimic să te uiți în jur și să citești site-ul nostru. Vă cerem să furnizați adresa dvs. de e-mail numai în următoarele cazuri:

1. Daca cumperi ceva de pe site. Folosim Klarna și Stripe ca furnizor al casei noastre. Aceasta înseamnă că este posibil să împărtășim datele dumneavoastră cu caracter personal, cum ar fi datele de contact și informațiile despre comandă, cu Klarna și Stripe atunci când se încarcă finalizarea comenzii, astfel încât Klarna să se ocupe de achiziția dumneavoastră. Datele dvs. personale care sunt partajate sunt procesate în conformitate cu informațiile Klarna privind protecția datelor.

2. Dacă doriți să participați la o tombolă sau la un concurs

3. Dacă doriți să ne contactați, trimiteți-ne un e-mail sau răspundeți la un mesaj

4. Dacă doriți să vă trimitem un e-mail despre știri și oferte exclusive

 

Colectăm date personale și de afaceri (de exemplu, numele și adresa) numai cu acordul dvs.

 

2. Cum folosim informațiile?
Pentru a procesa comanda dumneavoastră, trebuie să avem acces la anumite informații, de ex. informații despre cardul de credit și adresa de facturare. Aceste informații sunt folosite numai pentru a vă administra comanda și utilizarea site-ului web.

Decizi singur dacă vrei să ne dai acces la mai multe informații personale. Colectăm informații personale astfel încât să vă puteți conecta la gallerix.se și gallerix.com, pentru a vă putea anunța cu privire la rezultatele competiției, pentru a vă putea trimite e-mail despre actualizări, știri și oferte speciale, pentru a putea să răspundă la întrebări sau să răspundă la comentariile dvs. și să vă permită să vă înscrieți pentru anumite funcții ale site-ului web.

 

3. Consimțământul dvs.
Vă vom trimite prin e-mail actualizări, cu excepția cazului în care renunțați la această funcție.

 

4. Cum renunț la primirea de e-mailuri?
Abordarea noastră este că un utilizator ar trebui să se poată dezabona de la e-mailurile pe care le trimitem în mod regulat în orice moment. Faceți acest lucru făcând clic pe linkul „Dezabonare” din partea de sus sau de jos a e-mailului pe care l-ați primit. O altă modalitate este să trimiteți un e-mail la serviciul pentru clienți. Anumite e-mailuri, cum ar fi confirmarea comenzii, notificarea livrării și starea livrării, nu pot fi dezabonate, deoarece acestea conțin informații esențiale de rezervare etc.

Dacă ne-ați solicitat să nu vă mai trimitem e-mailuri, dar primiți în continuare mesaje, este posibil ca adresa de e-mail de la care v-ați dezabonat nu este aceeași la care trimitem e-mailuri. Căutați adresa pe care ne-ați dat-o și introduceți-o în anulare. Cel mai simplu mod de a face acest lucru este să răspundeți la e-mailul nesolicitat.

 

5. Cine se ocupă de datele dumneavoastră cu caracter personal?
Gallerix AB (și persoanele sau companiile care sunt angajați/subordonați ai Gallerix AB care gestionează acest site web, conținutul și serviciile acestuia) administrează și utilizează informațiile personale pe care le furnizați, pentru a putea răspunde la întrebările dvs. și pentru a îmbunătăți și perfecționa oferta de servicii astfel încât să vă satisfacă nevoile.

Oferim date personale doar partenerilor autorizați pentru plata cu cardul și factura, deoarece aceste date sunt necesare pentru a putea efectua o plată.

În plus, nu dezvăluim datele dvs. altor părți fără consimțământul dvs., cu excepția cazurilor în care legea impune acest lucru sau când ați câștigat un premiu sau ați cerut să primiți anumite informații specifice.

Nu vindem niciodată date personale altor companii.

Clientul înregistrat are întotdeauna dreptul de a solicita un extras de registru pentru a putea verifica ce informații sunt înregistrate. Persoana responsabilă cu datele cu caracter personal este obligată, la cererea persoanei vizate, să corecteze informațiile incorecte, incomplete sau înșelătoare. Clientul înregistrat poate solicita ștergerea datelor.

 

6. Utilizarea cookie-urilor
Folosim așa-numitul cookie-uri pentru a oferi clienților noștri servicii mai bune și pentru a vedea ce pagini web vă interesează cel mai mult, ca client. Un cookie este o colecție de date pe care un site web le salvează pe computerul dvs. prin intermediul browserului și care pot fi preluate ulterior. Cookie-urile pot fi citite numai de site-ul web din care provin. Scopul principal al cookie-urilor este de a identifica utilizatorul și de a personaliza experiența acestuia pe site, de exemplu, salutându-l pe nume la vizitele ulterioare pe site. Majoritatea cookie-urilor sunt active doar atâta timp cât utilizatorul se află pe adresa noastră web sau vizitează site-ul nostru web. Cookie-urile nu conțin informații, cum ar fi numărul de telefon, adresa de e-mail sau alte informații de contact, pe care alții le pot folosi pentru a vă contacta. În browser, puteți specifica dacă toate modulele cookie ar trebui permise sau dacă browserul ar trebui să afișeze un mesaj de avertizare de fiecare dată când un cookie caută acces la computerul dumneavoastră. În acest fel, decideți singur dacă doriți să permiteți sau nu.

 

7. Ce facem pentru a vă proteja datele personale?
Am implementat proceduri care ne asigură că procesele noastre interne îndeplinesc cerințele noastre stricte de securitate. De asemenea, facem tot posibilul pentru a ne asigura că terții care lucrează cu noi la întreținerea site-ului web sau care gestionează comenzile sau întrebările clienților aplică aceleași reguli pentru protejarea datelor cu caracter personal pe care le accesează atunci când lucrează cu site-ul web sau ne deservesc clienții. Angajații care folosesc datele personale ale clienților pentru a furniza serviciul dorit au doar acces limitat la date. Toate transmisiile de date cu caracter personal sunt criptate prin SSL sau prin criptare echivalentă. Toate parolele introduse de client sunt salvate sub formă criptată în bazele noastre de date.

 

8. Link-uri către alte site-uri web
Site-ul nostru web conține link-uri către alte site-uri web pe care le folosim sau pe care am dori să le recomandăm. Cu toate acestea, nu suntem responsabili pentru conținutul web sau practicile de confidențialitate ale altor companii. Dacă vizitați un alt site web, ar trebui să vă familiarizați cu politica de confidențialitate a acelei companii și cu alte reguli.

 

9. Modificări ale Politicii de confidențialitate
Orice modificare a politicii noastre de confidențialitate va fi anunțată aici.

Dacă Gallerix AB decide să facă modificări ample la regulile privind modul în care gestionăm datele cu caracter personal, vom obține consimțământul dumneavoastră înainte ca modificările să fie implementate.

 

10. Mai ar trebui să știu ceva?
Pe lângă cazurile menționate mai sus, Gallerix AB NU transmite nicio informație către terți, cu excepția cazurilor în care legea o impune.

 

© Gallerix AB 2020. Toate drepturile rezervate.