Până la 30% reducere la postere
Valabil pentru cumpărături de cel putin 179 lei

 

Comanda si livrarea
  • Care este timpul de livrare?

    Comenzile sunt în mod normal produse și expediate în 2-3 zile lucrătoare. Livrarea către client durează în general încă 2-3 zile lucrătoare. În cazul unei cereri neobișnuit de mare (în perioada sărbătorilor, cum ar fi Black Friday, Crăciun și Revelion), întârzieri cu compania de transport maritim, pentru livrările în zonele rurale unde corespondența nu se livrează zilnic, timpul de livrare poate fi puțin mai lung.

  • Care sunt costurile de transport?

    Taxam 29 lei* transport pe comanda. Costul de transport se referă la costul de transport și ambalare. Expediăm comanda dumneavoastră ambalata în cutii de carton de înaltă calitate pentru a ne asigura că produsele dumneavoastră sunt bine protejate în timpul tranzitului.
    * In cazul in care comanda dumneavoastra contine o rama de poze mare in dimensiunea 70x100 cm, se vor percepe 39 lei taxe de transport.

    Livrare către afaceri: 59 lei cu FedEx.

  • Ce se întâmplă dacă nu îmi ridic coletul de la punctul de ridicare?

    Dacă comanda dumneavoastră ne este returnată pentru că nu v-ați ridicat coletul, percepem 89 lei. Aceasta este pentru a acoperi costurile de manipulare și transportul dublu (dus-întors). După ce ați primit notificarea prin e-mail că returul dvs. a ajuns la noi, există o perioadă de așteptare de 14 zile înainte ca comanda să fie creditată. Orice sumă în exces va fi rambursată conform regulilor privind dreptul de retragere/retur.

  • Îmi pot anula comanda?

    Puteți anula o comandă în orice moment înainte de începerea producției. Cu toate acestea, nu puteți anula o achiziție după ce bunurile dumneavoastră au fost produse.

  • Pot face modificări la o comandă?

    Unfortunately, it is not possible to change products in a completed order. If the order has not yet been produced, it is possible to cancel it and place a new order. Please contact customer service and we will help you. 

  • Cum îmi urmăresc comanda?

    Veți primi automat un e-mail cu un număr de urmărire și un link atunci când comanda dumneavoastră a fost expediată. Dacă numărul dvs. de urmărire nu funcționează, vă rugăm să contactați serviciul pentru clienți (vă rugăm să rețineți că nu este posibil să urmăriți expedierea până când compania de transport nu a efectuat prima scanare).

  • Cum funcționează codurile de reducere?

    Un cod de reducere este indicat la finalizarea comenzii. Codurile de reducere valide specifică reduceri valabile la finalizarea comenzii atunci când sunt activate. Rata de reducere pentru care este eligibil codul de reducere este întotdeauna calculată și dedusă din prețul obișnuit. Un cod de reducere nu poate fi utilizat împreună cu alte oferte sau reduceri.

  • Nu găsesc confirmarea comenzii mele. Ce ar trebuii să fac?

    Trimitem întotdeauna o confirmare a comenzii prin e-mail imediat după plasarea comenzii. Dacă nu ați primit o confirmare a comenzii în câteva minute, acest lucru se poate datora faptului că ați introdus o adresă de e-mail greșită la comanda sau pentru că confirmarea comenzii a ajuns în dosarul dvs. de spam. Vă rugăm să contactați serviciul pentru clienți dacă nu ați primit confirmarea comenzii și nu o găsiți în dosarul de spam. Apoi vom verifica dacă comanda dumneavoastră este corectă și vă vom trimite o nouă confirmare a comenzii.

  • Nu am notificarea prin mesaj text de la compania de transport. Ce ar trebuii să fac?

    Acest lucru se poate datora faptului că ați introdus un număr de telefon incorect la comanda. Vă rugăm să contactați serviciul pentru clienți dacă nu ați primit o notificare prin mesaj text în termen de 6 zile de la comanda.

Retururi și reclamații
  • Cum returnez un produs?

    Dacă doriți să returnați un articol, vă rugăm să completați formularul nostru de retur, pe care îl puteți găsi aici. Vă vom trimite apoi un bon de retur. Dumneavoastră, clientul, veți plăti orice taxe poștale de retur, dacă nu se specifică altfel.

  • Cât costă transportul de retur?

    Transportul retur va fi taxat cu 39 lei. Suma pentru transportul retur va fi dedusă din suma rambursată pentru comanda dumneavoastră. Costul de retur se referă la costul de transport, manipulare și orice deteriorare a ambalajului.

  • Pachetul meu a fost deteriorat în timpul transportului. Ce ar trebuii să fac?

    Dacă s-a produs o deteriorare de transport și coletul dumneavoastră este deteriorat la livrare, trebuie să vă plângeți direct transportatorului. Nu acceptați un colet și nu semnați un bon de livrare până când nu ați verificat dacă coletul este intact.

    Dacă nu ați reușit să faceți o reclamație la livrare, contactați serviciul pentru clienți al transportatorului. Firma care a livrat coletul este indicată pe bonul de livrare. Odată ce a fost făcută o reclamație către transportator, contactați serviciul nostru pentru clienți.

  • Un produs este deteriorat. Ce ar trebuii să fac?

    Orice deteriorare trebuie documentată. Faceți o fotografie a avariei și completați formularul nostru de reclamație. Ne vom ocupa de cazul dumneavoastră cât mai curând posibil, în mod normal în 24 de ore.

  • Pot schimba un produs?

    Nu. Dacă doriți să schimbați un articol, folosiți dreptul de retragere și trimiteți produsul înapoi ca retur. Vă vom rambursa apoi banii și puteți plasa o nouă comandă.

Carduri cadou
  • Cât timp este valabil cardul meu cadou?

    Toate cardurile cadou sunt valabile 12 luni, începând cu data comenzii.

  • Cum verific soldul actual al cardului meu cadou?

    Accesați pagina „Carduri cadou”, pe care o puteți găsi prin meniu sau în subsol. Introdu ID-ul cardului cadou pentru a vedea soldul curent.

Întrebări despre produse
  • Ce fel de hârtie folosești?

    Imprimăm afișele noastre pe hârtie mată de 200 g de cea mai înaltă calitate de la fabrica de hârtie franceză Clairefontaine. Hârtia este certificată de mediu FSC, iar producția este etichetată Nordic Swan/EU Ecolabel.

  • Care este calitatea ramelor tale?

    Ramele noastre sunt fabricate din lemn, care este un material durabil, ecologic și reciclabil. Ramele noastre de stejar sunt realizate din stejar masiv de înaltă calitate, iar celelalte rame din lemn sunt din pin. Ramele noastre din lemn de pin au o suprafață vopsită cu straturi duble de lac, care oferă un finisaj deosebit de uniform și frumos al suprafeței. Toate ramele noastre foto au un plexiglas foarte gros și cristalin și cleme răsucite pentru asamblare ușoară. Toate ramele pot fi agățate atât în ​​format portret, cât și în format peisaj.

    Avem, de asemenea, o gamă largă de rame metalice de înaltă calitate. Acestea sunt disponibile pentru cumpărare în culorile negru, argintiu, auriu și cupru.

  • Design poster sau Imprimare integrală - Ce înseamnă?

    Când comandați postere de la Gallerix, puteți alege adesea dacă doriți să obțineți motivul dvs. cu un design poster sau cu imprimeu integrală. Designul posterului înseamnă că imprimăm posterul dvs. cu un cadru alb în jurul motivului.


    Design poster (dimensiunea cadrului alb):

    21x30cm: cadru alb lat de 2 cm

    30x40cm: cadru alb lat de 2,3 cm

    50x70cm: cadru alb lat de 4 cm

    70x100cm: cadru alb lat de 6 cm


    Imprimare integrală:

    Motivul este imprimat până la marginea posterului.

Cum vă putem ajuta?

Nu găsești întrebarea ta? Contactează-ne și te vom ajuta!

Contactaţi-ne