Până la 30% reducere la postere
Valabil pentru cumpărături de cel putin 179 lei

Condiții generale de achiziție
Persoanele sub 18 ani trebuie să aibă permisiunea scrisă a tutorelui pentru a comanda. Ne rezervăm dreptul de a modifica termenii și condițiile noastre fără notificare. Citiți mai multe despre termenii și condițiile noastre generale aici.

 

Comanda
Toate comenzile obișnuite sunt plasate prin intermediul site-ului nostru, www.gallerix.ro sau www.gallerix.com. Atunci când plasați o comandă pe un cont înregistrat ca companie, societatea înregistrată trebuie să fie văzută din toate punctele de vedere ca parte juridică contractuală. Folosim Klarna ca furnizor al casei noastre. Aceasta înseamnă că este posibil să împărtășim datele dumneavoastră cu caracter personal, cum ar fi datele de contact și informațiile despre comandă, cu Klarna atunci când se încarcă finalizarea comenzii, astfel încât Klarna să se ocupe de achiziția dumneavoastră. Datele dvs. personale care sunt partajate sunt procesate conform informațiilor Klarna privind protecția datelor.

 

Preț și plată
Toate prețurile de pe site-ul nostru sunt prețuri curente. Toate prețurile noastre sunt indicate inclusiv TVA. TVA-ul și orice costuri de transport sunt raportate în rezumatul comenzii înainte de a confirma achiziția. Dacă TVA-ul se modifică, ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile în consecință. Ajustările de preț pot avea loc în orice moment fără notificare prealabilă. Gallerix vinde numai persoanelor și companiilor care pot plăti prin card de credit/debit sau prin factură.

 

Soluții de plată securizate
Este 100% sigur să faci cumpărături de la Gallerix. Soluțiile noastre de plată sunt furnizate și gestionate de către Klarna - principalul furnizor independent de soluții de plată pentru comerțul online din regiunea nordică.

 

Plăți întârziate
În cazul întârzierii plății pentru achizițiile pe factură, se aplică condițiile stabilite în legătură cu achizițiile pe factură. Se adaugă o taxă de reamintire în caz de neplată. În cazul în care nu se efectuează ulterior nicio plată, cererea poate fi apoi predată pentru procesare de colectare, în cazul în care pot fi suportate costuri suplimentare de colectare. Termenii și condițiile pentru achizițiile pe factură pot fi citite integral pe www.klarna.se sau făcând clic pe linkul „„Termenii facturii”” în finalizarea achiziției în legătură cu achiziția dvs.

 

Fișiere originale
Fișierele originale trebuie să fie livrate conform ghidurilor Gallerix. Dacă instrucțiunile specificate nu sunt respectate, Gallerix nu poate fi făcut responsabil pentru rezultatul final al produsului comandat.

 

Toleranță
În timpul fabricării produsului, pot apărea abateri de culoare și format din cauza, de exemplu, calibrării monitorului. Cu aceste ocazii, dreptul de plângere nu poate fi aplicat.

 

Livrare și expediere
Ziua de livrare este ziua în care dumneavoastră, în calitate de client, primiți comanda. Riscul pentru produs trece la client la primirea produsului. În cazurile în care clientul alege să nu răscumpere transportul comandat, clientului i se va percepe costul transportului corespunzător (dus-întors), taxă de ramburs și comision de manipulare în valoare totală de 89 lei. Daca un produs/transport este deteriorat in timpul transportului, acest lucru trebuie raportat direct companiei de transport/sofer la livrare. Verificați livrarea înainte de a o primi și semnați pentru aceasta. Nu acceptați pachete deteriorate.

 

Timp de livrare
Timpul de livrare se calculează de la data plasării comenzii. Termenul de livrare este astfel timpul dintre comandă și dvs., în calitate de consumator, primirea produsului dumneavoastră. Vă rugăm să rețineți că, dacă articolul comandat va fi tipărit cu propriul original, dvs., în calitate de client, trebuie să furnizați un original complet și aprobat la comanda. În caz contrar, timpul de livrare poate fi ajustat cu timpul corespunzător necesar pentru a obține aprobarea dvs. în calitate de client pentru originalul care urmează să fie tipărit.

 

Întârzierea plății
Dacă clientul întârzie plata cu mai mult de 30 de zile după ce Gallerix i-a solicitat clientului să plătească suma restante, Gallerix poate anula contractul în totalitate sau parțial printr-o notificare scrisă către client. În cazul în care Gallerix anulează contractul, Gallerix are, de asemenea, dreptul la despăgubiri.

 

Dreptul de retragere
Pentru produsele care sunt tipărite conform dorințelor clientului respectiv cu motive personale, nu oferim achiziție deschisă. Pentru alte produse, persoanelor fizice se aplică un drept de retragere de 14 zile, iar perioada de retragere începe să curgă din ziua în care primiți livrarea. Puteți anula o comandă în orice moment, până când aceasta a început să fie fabricată.

 

Imagini și printuri color
Clientul este responsabil pentru drepturile de imagine pentru imaginile trimise. Ne rezervăm dreptul de a refuza imaginile pe care le considerăm imorale sau imaginile care încalcă orice legi și reglementări. Culorile pot diferi între diferitele ecrane și rezultatul imprimat. Gallerix nu este responsabil pentru variația rezultatelor între ecran și imprimarea reală.

 

Garanție și amp; plângere
Produsele noastre sunt livrate cu garantiile pe care ni le ofera producatorii sau furnizorii. În calitate de client, nu puteți invoca nicio garanție suplimentară a produsului de la Gallerix. Garanția este și personală, ceea ce înseamnă că dumneavoastră, care ați cumpărat un produs la mâna a doua, nu puteți solicita repararea produsului de către noi.

Aveți întotdeauna dreptul de a despacheta mărfurile și de a verifica funcționarea și finalizarea.

În conformitate cu Legea privind achizițiile pentru consumatori, persoanele fizice au un drept de reclamație de trei (3) ani, indiferent de perioada de garanție care se aplică unui produs. Reclamațiile trebuie depuse într-un termen rezonabil de la momentul în care a fost descoperită defecțiunea. Defecțiunile produsului care sunt reclamate trebuie să fi apărut înainte sau în momentul livrării. Gallerix nu poate fi făcut răspunzător pentru erorile care apar după livrare dacă apar erori ca urmare a neglijenței clientului sau a manipulării neglijente care nu este compatibilă cu designul produsului sau cu utilizarea preconizată. Reclamațiile trebuie trimise în scris la Gallerix AB prin poștă:

Gallerix AB
Västergatan 6D
SE-352 30 Växjö

sau e-mail

[email protected]

O reclamație scrisă trebuie să conțină numărul clientului, numărul comenzii și motivul reclamației și, în cazul în care se constată deteriorarea produsului, documentația cu privire la aceste daune.

În cazul unei reclamații aprobate, clientului i se rambursează orice costuri de retur și de transport.

 

Returnări
Dacă doriți să returnați un articol, completați formularul nostru de retur. Vă vom trimite apoi un bon de retur. Dvs., în calitate de client, plătiți pentru orice transport de retur, dacă nu se specifică altfel. Retururile sunt trimise către Gallerix AB prin poștă:

Gallerix AB
Västergatan 6D
SE-352 30 Växjö
Suedia

Dvs., în calitate de consumator/cumpărător, plătiți orice costuri de retur în cazurile în care, în calitate de consumator, vă exercitați orice drept de retragere.

Gallerix plătește orice costuri de returnare pentru returnarea unui produs reclamat atunci când reclamația a fost aprobată.

 

Daune cauzate de transport
Dacă un articol este deteriorat sau pierdut în timpul transportului de la Gallerix, compania de transport trebuie să fie considerată responsabilă și o plângere trebuie depusă transportatorului. În cazul în care un articol este deteriorat sau pierdut dacă clientul îl returnează din proprie inițiativă, clientul care este expeditorul trebuie să fie responsabil pentru mărfuri. Prin urmare, Gallerix recomandă ca toate transporturile să fie ambalate cu grijă în ambalajul original sau ambalaj echivalent. Livrările de retur trebuie trimise ca expediere urmăribilă.

Dacă dvs., în calitate de client, descoperiți că un transport este vizibil deteriorat în timpul tranzitului, acest lucru ar trebui să fie raportat imediat agentului de colet. Dacă la despachetare descoperiți că conținutul este deteriorat, contactați [email protected] cât mai curând posibil.

Dvs., în calitate de consumator/cumpărător, plătiți orice costuri de retur în cazurile în care, în calitate de consumator, vă exercitați orice drept de retragere.

Gallerix plătește orice costuri de returnare pentru returnarea unui produs reclamat atunci când reclamația a fost aprobată.

 

Responsabilitatea pentru erori
Gallerix este obligat, conform condițiilor de mai jos și cât de repede o impun împrejurările, pe propria cheltuială, să remedieze erorile din produs care nu îndeplinesc specificația convenită sau ceea ce rezultă din lege.

Răspunderea Gallerix nu include erorile care sunt irelevante pentru utilizarea prevăzută a produsului și care nu cauzează inconveniente clientului.

Răspunderea Gallerix nu include:

1. defecte cauzate de utilizarea de către client a produselor cu alte echipamente sau alte accesorii într-un mod care îi afectează funcționarea;
2. erori cauzate de modificări sau intervenții efectuate de client în produse care nu au loc în conformitate cu instrucțiunile Gallerix;
3. erori cauzate de utilizarea de către client a produselor într-un alt mod decât cel care apare în documentația utilizatorului sau de neglijență din partea clientului, a personalului acestuia sau a terților sau de alte circumstanțe care nu pot fi controlate de Gallerix;

 

Limitarea răspunderii (se aplică numai companiilor)
În cazul în care răspunderea pentru daune sau răspunderea pentru despăgubiri apar pentru Gallerix în conformitate cu acești termeni și condiții generale, cu excepția cazului în care există intenție sau neglijență gravă, răspunderea va fi limitată la o sumă totală corespunzătoare prețului de achiziție pentru produsul (produsele) pentru care răspunderea pentru daune se bazează.

Răspunderea lui Gallerix acoperă numai pierderile directe. Răspunderea Gallerix nu include astfel pierderile indirecte, cum ar fi pierderile din operațiunile comerciale, nici daunele pe care nu se putea aștepta în mod rezonabil să le anticipeze Gallerix la încheierea contractului și ale căror consecințe nu le-ar fi putut evita sau depăși în mod rezonabil.

În cazul în care Gallerix ar trebui să fie împiedicată să livreze sau să re-livreze, alternativ dacă o astfel de obligație de livrare devine nerezonabil de împovărătoare ca urmare a unui conflict de muncă sau a altor circumstanțe care nu se pot controla părților, cum ar fi incendiu, război, mobilizare sau apeluri militare neașteptate ale proporții corespunzătoare, rechiziții, confiscări, restricții valutare, revolte și revolte, obstacole în transport, penurie de mărfuri, lipsă de combustibil, precum și întârzieri în livrările de la subcontractanți sau producători ca urmare a unor circumstanțe similare care sunt acoperite în acest punct, Gallerix este liber de orice răspundere, cu excepția revendicărilor și creditării produselor lipsă.

 

Alte informații
Ne rezervăm dreptul de a imprima erori, erori în informații și erori în specificații, pentru toate articolele și serviciile din sortimentul nostru. Toate informațiile despre imagini de pe paginile noastre ar trebui să fie văzute ca ilustrații și, de asemenea, nu putem garanta că imaginea reproduce aspectul și starea exactă a articolului.

Informații despre companie:
Gallerix AB
Västergatan 6D
35230 Växjö
Suedia
556775-9393

Data intrării în vigoare: 2020-09-01